Ροζ συννεφάκια…

Posted: November 16, 2010 in inspiration, Για τα παιδιά..., Ιδέες

Ξαπλωμένη εκεί ανάσκελα για πολλές ώρες, δε μπορώ να κάνω τίποτε άλλο παρά μόνο να βλέπω ψηλά  στον ουρανό, κάθε φορά που ξυπνάω και ανοίγω τα μάτια μου..

Και θέλω,…σας το λέω… να βλέπω πολλά πολλά ροζ, γλυκά συννεφάκια!!!

Και το φως του ήλιου θέλω,  να μπαίνει ανενόχλητο μέσα από το μεγάλο παράθυρο, για να νιώθω να με τυλίγει η ζεστασιά του, κάτω από τα γλυκά, τα ροζ τα συννεφάκια!!!

Θέλω και τα παιχνίδια μου κοντά μου, τ’ αγαπημένα μου, να τα βρίσκει η μαμά εύκολα, και να μου τα δίνει να τα πιάνω κι εγώ, για να παίζω κάτω από τα ροζ τα συννεφάκια!!!

Και τα βιβλία μου… κι αυτά κοντά μου τα θέλω, για να μου τα διαβάζει η μαμά μου…κι εγώ να χαζεύω τα ροζ τα συννεφάκια…

Καταλάβατε λοιπόν τώρα τι σας λέω;;;

Έτσι το θέλω το πρώτο μου δωμάτιο…

Με πολλά πολλά ροζ συννεφάκια!!!

 

Ευχαριστώ πολύ style-files

Comments
  1. Georgia says:

    Καλημέρα ! Καταπληκτικό !🙂

Leave a Reply

