Ποδήλατα….

Posted: October 19, 2010 in inspiration, Στιγμές...

Αγαπημένο μου ποδήλατο!!!

που σ’έχω ξεχασμένο κει κάτω στο κατώι μέσα στη σκοτεινιά και την μουτζούρα…

Ήρθε η ώρα να σε βγάλω επιτέλους και να σε περιποιηθώ, να σε τρίψω, να σε βάψω και να σε καλογυαλίσω, για να γίνεις όμορφο και καθαρό, να σε βλέπουν και να σε ζηλεύουν όλοι, σαν θα περνάς μπροστά τους…

Να σου αλλάξω και τις ρόδες σου που φαγώθηκαν από τα χρόνια, να σου βάλω καινούριες και καθαρές για να γίνεις γρήγορο και δυνατό…

 

Και μετά…να σε πάρω για μια μεγάλη βόλτα… την πρώτη από τις πολλές που θέλω να κάνουμε!!

Να πάμε να μαζέψουμε λουλούδια…

Να τα φέρουμε στο σπίτι και να γεμίσουμε όόόόλα τα βάζα!!

Και μετά να πάμε να ψωνίσουμε στο super market…

Nα χαζέψουμε βιτρίνες…

Να πληρώσουμε τους λογαριασμούς…

Το εννοώ…μόνο με σένα θέλω να βολτάρω από δω και πέρα…

Και σου το υπόσχομαι. Δε θα σε κλείσω ποτέ ξανά στο υπόγειο. Μαζί μου θα’ρχεσαι όπου πάω, κι όταν είμαι στο σπίτι πάλι μαζί μου θα σε έχω, εκεί κοντά μου…

Leave a Reply

