οι δαντέλες της γιαγιάς…

Posted: June 12, 2010 in Αξεσουάρ σπιτιού

Δε ξέρω τι λέτε εσείς, εγώ πάντως  επιμένω να βγάλω από τη ντουλάπα εκείνη την διάτρητη δαντελωτή κουβέρτα που μου έφτιαξε πριν χρόνια η αγαπημένη μου γιαγιά με το τσιγκελάκι, με τόση υπομονή, με τόσο αγάπη και τόσο μεράκι, και που από τότε που μου την έδωσε, βρίσκεται μέσα σε ένα κουτί με λεβάντα για το σκόρο, και μετακομίζει από ντουλάπα σε ντουλάπα σε όποιο σπίτι πάω… Την έστρωσα μόνο μια φορά, στο κρεβάτι που στόλισα  όταν παντρεύτηκα, και πραγματικά το χάρηκα πολύ!! Θαύμαζε υπέροχα με τα ροζ και κόκκινα ροδοπέταλα που ρίξαμε πάνω της. Όμως από τότε, αυτή, μαζί με άλλα χειροποίητα δημιουργήματα και των δυο γιαγιάδων μου, βρίσκονται καταχωνιασμένα, στα σκοτεινά πάνω ράφια της ντουλάπας,  χωρίς να τα βλέπει ανθρώπου μάτι…Αχχ γιαγιά μου για εκεί τα έφτιαχνες;;;

Εγώ λοιπόν θα τα βγάλω από τη ντουλάπα.  Και θα τα βάλω σε τέτοιο σημείο για να τα βλέπω κάθε μέρα…Ίσως τα “δέσω” σε μια κατασκευή πάνω από το κρεβάτι που κοιμάμαι…Ίσως και στο σαλόνι,  ή μπορεί και στο χωλ,  αλλά και για το εξοχικό δε μου φαίνονται άσχημη ιδέα..

Κάπου θα τα βάλω κι ας είναι το σπίτι μου φτιαγμένο σε σύγχρονες γραμμές…

Κι ας ζω σε άλλη εποχή….

Σας το δηλώνω!!

Τέλος με τη ντουλάπα!!

Leave a Reply

