Φτιαγμένα από πορσελάνη…

Posted: May 20, 2010 in Αξεσουάρ σπιτιού

Για τη πορσελάνη και τα αντικείμενα που είναι φτιαγμένα από αυτή, είχα μια περίεργη εντύπωση μέχρι τώρα.  Ξέρετε,… έφερνα στο νου μου όλα εκείνα τα μικροκαμωμένα διακοσμητικά, άλλα με την floral ρετρό ζωγραφική θεματολογία τους, και άλλα με την τύπου κινεζική, που έχω να θυμάμαι μέσα στις βιτρίνες του “σκρίνιου” της γιαγιάς μου. Ως σπορτίβα νεαρά προτιμούσα ανέκαθεν την τραχιά και γεμάτη υφή  του πηλού παρά τη λεπτεπίλεπτη όψη της.  Γενικά σαν υλικό διακόσμησης, μπορώ να πω πως την είχα καταχωρημένη στο χρονοντούλαπο.

Ώσπου ανακάλυψα τον Mel Robson και τις δημιουργίες του…και από τότε άλλαξα γνώμη για αυτή… όπως και για πολλά άλλα πράγματα στη ζωή μου που με άλλα μάτια τα έβλεπα κάποτε και αλλιώς τα βλέπω τώρα …

Δέιτε κι εσείς και πείτε μου τη γνώμη σας…

Αν θέλεις να δεις κι άλλα από τη δουλειά του Αυστραλού Mel Robson πάτησε <<<εδώ>>>

Leave a Reply

